luni, 8 martie 2021

Stephen Hillenburg ȘTIA de Kamp Koral

 Într-un tweet de-al lui Vincent Waller, scria așa:



Traducere:
C: A făcut Stephen Hillenburg serialul „Kamp Koral: SpongeBob's Under Years” înainte de a muri? Câteva capturi de ecran au apărut pe contul lui @ArtofSpongebob. Și în noiembrie 2019 (nu știam de asta până acum), Ramsey Naito a confirmat că Steve era implicat înainte să moară.

V: Steve știa că se lucra la el. Din păcate, nu a reușit să-l vadă completat, cred că l-ar fi făcut să zâmbească.

C: O, mersi. Doar mă întrebam.

Pentru ce era nevoie de atâta „DiSrEsPEcTfUl” dacă Steve ȘTIA?!
Eu personal cred că asta trebuia spus mai înainte, să îmblânzescă fiarele sălbatice (haterii toxici)!
În plus, Steve a zis doar că „I don't see any spin-offs”, nu „I don't want any spin-offs”.
Și ca să știți, eu i-am acordat o șansă după ce am aflat asta. Mesajul ăsta m-a schimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu